Top 5 Scrieri de Conținut AI

Conținutul este regele pentru SEO și a veni cu conținut nou în mod regulat poate fi uneori copleșitor. Din fericire, există câteva instrumente grozave care pot ajuta creatorii și scriitorii de conținut cu conținut proaspăt, idei de articole, generatori de titluri și descriere, concluzii, răspunsuri de tip Quora și multe altele.

Article Forge

Article Forge este un loc minunat pentru a scrie articole pentru site-ul dvs. web sau blog. Are multe instrumente pentru ca articolele pe care le creați să pară profesionale. Puteți utiliza API-ul pentru a automatiza procesul de creare a articolelor. Puteți folosi conectori prefabricați sau vă puteți crea proprii.

Article Forge este oferit pe bază de abonament. Software-ul vă permite să produceți articole nelimitate în câteva minute. Are o garanție de returnare a banilor fără întrebări. Pentru a începe, va trebui să scrieți 10 articole și să le trimiteți. De asemenea, puteți utiliza instrumente terțe pentru a facilita crearea de articole. Dacă nu ai mult timp la dispoziție, poți chiar să o faci de acasă. Cea mai bună parte este că puteți utiliza instrumentul cu orice alt program.

Dacă vă îngrijorează calitatea, puteți încerca politica de rambursare de 30 de zile fără întrebări. Va trebui să produceți 10 articole pentru ca garanția de rambursare a banilor să fie eligibil pentru o rambursare. Cu toate acestea, dacă nu sunteți mulțumit de rezultate, puteți obține o rambursare. Pentru a obține o rambursare, trebuie mai întâi să creați zece articole folosind software-ul. După aceea, va trebui să publicați cel puțin 10 articole pentru a vă asigura că sunteți mulțumit de produs.

WriteSonic

Puteți genera conținut într-o varietate de moduri diferite. De asemenea, îl puteți folosi pentru a scrie articole pe blog sau scrisori de vânzare. De asemenea, puteți genera idei pentru titlurile și descrierile produselor. Cu peste 5000 de recenzii de cinci stele, Writesonic este susținut de un grup solid de investitori din Silicon Valley. Serviciul vă poate ajuta să creați o copie de marketing eficientă și să vă faceți remarcat afacerea. În plus, puteți obține ajutorul de care aveți nevoie pentru a obține mai mulți clienți.

Puteți folosi Writesonic pentru a vă automatiza procesul de marketing de conținut. Are o interfață de utilizator intuitivă, iar caracteristicile sale sunt ușor de înțeles. Caracteristicile tabloului de bord sunt aranjate pe categorii. Fiecare categorie are peste 50 de caracteristici. Tot ce trebuie să faceți este să selectați unul și să introduceți informațiile pentru a obține rezultatele dorite. Există opțiuni de conținut pe termen scurt și conținut pe termen lung disponibile. Instrumentele sunt ușor de utilizat și oferă o serie de opțiuni pentru a răspunde nevoilor dumneavoastră.

Puteți folosi Writesonic pentru a genera articole într-o varietate de stiluri. Indiferent dacă sunteți blogger sau marketer de conținut, puteți utiliza Writesonic pentru a genera cel mai bun conținut. Este ușor de utilizat și există numeroase funcții din care puteți alege. Cu peste 50 de funcții, Writesonic vă poate ajuta să creați articole de orice lungime. Îl puteți folosi pentru toate tipurile de conținut, inclusiv postări de blog, scrisori de vânzare și e-mailuri promoționale. De asemenea, îl puteți folosi pentru a scrie conținut pe termen lung și pe termen scurt.

RYTR.me

Dacă doriți să scrieți conținut pentru site-ul sau blogul dvs., Rytr.me vă poate ajuta. În loc să trebuiască să petreci ore întregi creând postarea perfectă, poți pur și simplu să dai parametrii Rytr și acesta va face restul. Puteți chiar să personalizați conținutul folosind diferite setări de limbă, ton și cuvinte cheie. Platforma vă permite, de asemenea, să salvați conținutul generat anterior și să îl utilizați ca referință. Acceptă 29 de limbi, inclusiv hindi, și poate fi încercat gratuit.

Utilizatorii pot gestiona membrii echipei și pot urmări facturarea cu Rytr. Are o caracteristică impresionantă de management al echipei, care este utilă în special pentru agențiile de marketing. Permite echipelor să lucreze la mai multe proiecte în același timp și să atribuie sarcini individuale fiecărui membru al echipei. Instrumentul său de scriere AI este disponibil atât în ​​Chrome, cât și în Firefox, ceea ce facilitează adăugarea de noi membri. Pentru cei care doresc să lucreze la mai multe proiecte simultan, Rytr are o extensie Chrome pe care o puteți adăuga în browser.

Cu Rytr, puteți crea automat subtitluri pentru postările de blog. Doar selectați subiectul și cuvintele cheie legate de acesta, iar programul va genera conținutul pentru dvs. De asemenea, puteți îmbunătăți calitatea oricărui text cu acest instrument bazat pe inteligență artificială. Deci, continuă și adaugă Rytr la arsenalul tău de instrumente! Dacă sunteți gata să începeți cu puterea de generare de conținut bazată pe inteligență artificială a blogului sau site-ului dvs., obțineți-l!

Copy.ai

Dacă lucrați în e-Commerce, puteți beneficia de utilizarea Copy.AI Serviciul de generare de copii de marketing AI al . Programul este conceput pentru a crea diferite tipuri de conținut, cum ar fi subiecte de curs online, scripturi YouTube, reclame digitale și postări pe rețelele sociale. Prin completarea unei serii de întrebări scurte, Copy.AI va genera zece unice copii de marketing pentru tine. De asemenea, vă ajută să creați o copie mai convingătoare pentru site-ul dvs. web. Indiferent dacă aveți nevoie să promovați un produs, să faceți reclamă pentru un serviciu sau să obțineți mai multe clienți potențiali, Copy.AI este instrumentul de copywriting AI potrivit pentru dvs.

Modulatorul de tonuri Copy AI vă permite să modificați tonul și conținutul copiei dvs. cu ajutorul inteligenței artificiale. Există nouă tonuri prestabilite disponibile și puteți crea un ton personalizat. Deși există câteva dezavantaje pentru Copy AI, biblioteca sa de șabloane și instrumente este extinsă. Această funcție este utilă în special pentru persoanele care lucrează singur. În plus, copy AI este mai ieftină decât concurenții săi și are multe funcții gratuite pentru începători. În plus, platforma sa este mai ușor de utilizat decât concurenții săi, așa că nu va trebui să angajezi un copywriter sau să scrii singur conținut de lungă durată.

Deși software-ul este foarte eficient, nu poate detecta fiecare greșeală din conținutul dvs. Este posibil să pierdeți unele erori gramaticale, dar poate semnala și alte probleme, inclusiv erorile de implicare. Nu este un judecător precis al calității scrisului, dar vă poate ajuta să vă îmbunătățiți stilul și vocea. Gramatical a detectat 17% din plagiat, care este încă mare, dar este un instrument mai bun decât nimic. Un dezavantaj al Grammarly este că nu acceptă conținut editorial și trebuie să plătiți pentru planul Pro. Planul gratuit este disponibil timp de șapte zile. Cu toate acestea, nu acceptă editarea și exportul.

Word.ai

Caracteristica principală a WordAi este abilitatea de a rescrie paragrafe întregi și propoziții. Acest serviciu folosește procesarea limbajului natural pentru a optimiza textul pentru lizibilitate. Deși aceasta nu este cea mai accesibilă opțiune, poate face procesul de rescriere mult mai simplu. Dezavantajul WordAi este că nu este gratuit. Există trei planuri plătite disponibile. Dacă nu ai bugetul pentru a cheltui atât de mult, poți începe cu planul gratuit și vezi dacă se potrivește nevoilor tale.

Apoi, va trebui să faceți o selecție de opțiuni. WordAi are setări diferite pentru diferite limbi. Unele dintre ele pot fi de ajutor și puteți utiliza oricare dintre ele funcționează cel mai bine pentru dvs. De asemenea, puteți alege limba în care doriți să vizați și să vă exportați conținutul. Apoi vă puteți exporta noile postări pe diverse platforme. După ce ați terminat procesul de editare, veți putea partaja creațiile dvs. altora.